Sıkça Sorulan Sorular

1. Yüz tanıma ve şifreleme nasıl yapabilirim?

Ana menüde bulunan ayarlar kısmına girilmelidir. Ayarlar kısmından güvenlik seçilip ardından ekran kilidine basılmalıdır. Ekran kilidi seçeneklerinden yüz tanıma ve tüm şifrelemeler gerçekleştirilebilir.



2. Telefon görüşmelerimi nasıl kaydedebilirim?

Telefon görüşmesi esnasında, dokunmatik ekranın alt kısmında bulunan sol taraftaki tuşa basılmalıdır. Kaydetmeye başla seçeneği seçilir. Görüşme sonlandırıldıktan sonra telefon görüşmesi kaydedilmiş olacaktır.



3. Telefon görüşmesi kayıtlarıma nasıl ulaşabilirim?

Ana menüde bulunan dosya yöneticisi seçilmelidir. Ardından telefon belleğine girilerek, PhoneRecord dosyası açıldığında, kaydedilen tüm telefon kayıtları burada listelenecektir.



4. Ses kaydını nasıl mail atabilirim?

Ses kaydının üzerine basılı tutulmalıdır. Ardından sağ alt köşede bulunan simgeye tıklanarak, kes seçeneği seçilmelidir. Daha sonra ana ekranda bulunan dosya yöneticisine girilerek, Music klasörüne girilmelidir. Alt kısımda bulunan soldan ikinci simgeye tıklanarak, ses kaydı Music dosyasına yapıştırılmalıdır. Bu işlemden sonra ana ekranda bulunan mail simgesine girilmelidir. Buradan da yeni mail seçeneğine tıklanmalıdır. Sağ üst kısımda bulunan simgeye tıklanarak, çıkan seçenekler arasından dosya ekleyin seçilmelidir. Müzik klasörüne atmış olduğumuz ses kaydı, Müzik parçası seçin kısmına tıklanarak görülecektir. Ses kaydının üzerine tıklanarak gönderim işlemi tamamlanacaktır.



5. Akıllı Jest nedir?

Akıllı Jest; Joye E8'in kişiselleştirilebilir işaretle kontrol teknolojisi ile siz neye erişmek istiyorsanız anında elinizin altında, 10 adete kadar istediğiniz veya en çok kullandığınız uygulamaya anında istediğiniz işaret ile erişebilirsiniz. Kullanılabilecek Eşleştirmeler; yukarı çizgi, aşağı çizgi, e, c, m, o, v, w, s, z



6. Joye E8 telefonda nasıl klasör oluşturabilirim?

Ana menüde, aynı klasöre taşınmak istenen herhangi bir uygulamaya parmağımızı basılı tutarak diğer uygulamanın üzerine bırakılmalıdır. Böylece klasör oluşturulmuş olacaktır.



7. Telefonumdaki tuş titreşimini nasıl kapatabilirim?

Ana menüde bulunan ayarlar kısmından dil ve giriş seçilmelidir. Ardından klavye ayarlarına tıklanarak "tuşa basıldığında titret" özelliği inactive edilmelidir.



8. Telefon rehberimdeki numaralarımı farklı bir cihaza nasıl aktarabilirim?

Öncelikle bir gmail hesabına yani Google hesabına sahip olmanız gerekmektedir.

Telefonunuzdan Rehber bölümüne girdiğinizde seçenekler butonunu kullanarak açılan İçe/Dışa Aktar bölümünden öncelikle telefonunuzdaki rehberi dışa aktararak telefon hafızasına veya hafıza kartınıza bu Kartvizitlerinizin kaydedildiğini görürsünüz.

Kartvizitlerin oluşturulmasından sonra oluşturulan kısımdaki .csv uzantılı dosyayı telefonunuzdan kendi e-posta adresinize göndermeniz gerekmektedir.

Bunu ya telefonunuzdaki bu dosyayı bilgisayara göndererek ya da telefonunuzdan bu dosyanın üzerine uzun basarak gönderme seçeneklerinden e-posta ile gönderme seçeneği ile aynı telefonunuzda kullandığınız ya da dilediğiniz bir e-posta adresine bu dosyayı gönderiyoruz. (Telefonunuzdan ayarlar bölümünde bulunan Hesaplar ve senkronizasyon bölümünden gmail hesabınız ile giriş yapmamışsanız e-posta gönderme işlemini gerçekleştiremeyebilirsiniz bunu yapmalısınız.) Ardından e-postanıza giriş yaptığınızda bu kişiler dosyasını aktarmak ister misiniz diye e-postanın yanındaki bulunan linke tıkla https://www.google.com/contacts adresinize yönlendirildiğinizde tüm telefon numaralarının gmail hesabınıza yüklendiğini görürsünüz.

Bu sayfaya yönlendirildiğinizde aynı isimle kayıtlı birkaç numara var ise bu kartvizit kaydının içerisinde; bunları birleştirmek isteyip istemediğinize dair size bir soru soracaktır eğer birleştirirseniz aynı isme ait numaraları tek isim altında iki numara şeklinde toparladığını görürsünüz eğer bu uyarıyı dikkate almaz iseniz aynı isimliler iki farklı kayıt olarak kalmaya devam edecektir.

Bu işlemleri gerçekleştirdikten sonra herhangi bir numara silinmesi gibi veya yeni bir android işletim sistemli telefona geçtiğinizde Hesaplar ve senkronizasyon bölümünden bu telefon numaralarını kaydettiğiniz hesap ile giriş yaptığınız taktirde herhangi bir senkronizasyon engeli ayarlanmamış ise rehberiniz telefonunuza tekrardan yüklenecektir. (Ancak telefonunuz internete bağlı olması gerektiğini unutmayın.)

Bu şekilde senkronizasyonun devam etmesi içinde bir kişi kayıt ederken telefonunuza kayıt yeri olarak Google'i seçin Kolay gelsin...