Her Zaman Güvende Olun.

Mega Güvence Paketi

Aksilikler, kazalar ve istenmeyen durumlar hepimizin hayatında... Hal böyle olunca hazırlıklı olmak şart. Ancak insan her duruma hazırlıklı olamıyor. Bu durumda da Joye devreye giriyor ve Standart Garanti kapsamında değerlendirilmeyen durumlara karşı Tam Güvence Paketi ile sizi kazalara, istenmeyen durumlara hatta hırsızlıklara karşı tam 1 yıl boyunca koruyor.

Servis Açıklaması

Mega güvence paketi, tam güvence paketi (TGP) ve garanti uzatım paketi (GUP) içerir.

Mega güvence paketi;

  • Standart garantinize ek + 1 yıl süre ile TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş güvencesi ile garanti kapsamında hizmet görmenizi sağlar.
  • 1 yıl boyunca boyunca doğal afetler, kaza sonucu hasar, çalınma durumu gibi risk taşıyan durumlara karşı koruma hizmeti sağlar.

Garanti uzatma hizmeti garanti süresince, ürün garantisi kapsamında olan ve ücretsiz olarak faydalanabildiğiniz tüm teknik servis hizmetlerinden, mevcut garanti sürenize ek olarak garanti süre bitim tarihini takip eden 1 yıllık süre zarfında hizmet görmenizi sağlamaktadır.



Kayıt ve Servis Etkinleştirme

Satın aldığınız hizmet paketini etkinleştirebilmek için:

  • www.joye.com.tr web sitesinde bulunan "NJoye" menüsüne daha önce kayıt olduğunuz kullanıcı adı ve şifreniz ile ya da yeni kullanıcı oluşturarak girin.
  • NJoye menüsünde ürünlerim ekranına girerek sahip olduğunuz Joye E8 ürününe ait seri numarasını kaydedin.
  • Hizmetlerim menüsünde göreceğiniz MGP hizmet paketini "aktive et" seçeneğine tıklayın.

Seri numarasını kayıt etmiş olduğunuz Joye E8 ürününüz için mega güvence paketiniz aktive edilmiş olacaktır.



Servis Alma

Servis talepleriniz için www.joye.com.tr web sitesinde NJoye menüsünden faydalanabilirsiniz. Oluşturulan servis kaydınız doğrultusunda cihazınız adresinizden anlaşmalı kargo şirketimizce aldırılacaktır.

Dilerseniz 0212 340 61 61 numaralı çağrı merkezimizden hafta içi 08:30- 18:00 saatleri arasında hizmet alabilir ya da yetkili servis sağlayıcılarımıza başvurabilirsiniz.

Çağrı merkezi temsilcilerimize sorunu veya gereken yedek parçaları en etkili şekilde belirlemelerine yardımcı olmak için, lütfen karşılaştığınız tüm arızaları eksiksiz olarak açıklamaya hazır olun.

Arama yaparken lütfen ürününüzün altında bulunan seri numarasını sağlamaya hazır olun.

Çağrı merkezimizde yetkili kişilerin belirttiği ürün ile ilgili tüm öğelerin merkez servise gönderilmesi gerekir. Çağrı merkezi temsilcilerimize ürünün teslim alınması için talepte bulunabilir ya da kendiniz merkez servisimize veya yetkili servislerimize ürünü teslim edebilirsiniz. Ürün onarıldıktan sonra iadesi kargo firması tarafından yapılabilir ya da ürünü teslim ettiğiniz servisten bizzat kendiniz teslim alabilirsiniz.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş merkez servisi ve yetkili servis sağlayıcıları, herhangi bir servis talebini kabul etmeden önce modeli ve seri numarasını belirten bir satın alma belgesi (örn. Yetkili Satıcıdan alınan ödenmiş ve tarihli fatura) isteme hakkını saklı tutar.



Kapsam ve Koşullar

Bu hizmet, yalnızca Escort Joye E8 ile birlikte satın alınması durumunda geçerli olacaktır.

Mega güvence paketine sahip olan bir müşteriden gelen eski ürün, garanti kapsamı dışında kalan durumlarda, aksi belirtilmediği sürece tam güvence paketi kullandırılır.

Standart garanti hüküm ve koşullarının yanı sıra bu hükümler ve koşullar da geçerlidir ve herhangi bir çatışma durumunda geçerli olacaktır.

Birden fazla ürününüzün bulunması durumunda, birden fazla hizmet paketi satın almış ve her ürün için aktivasyon işlemini gerçekleştirmiş olmanız gerekmektedir.

Bu hizmet yalnızca Türkiye'den satın alınan ürünler için kullanılabilir. Bu hizmet yasal haklarınızı etkilememektedir.

Mega güvence paketine sahip olan her ürün için belirtilen güvence kapsamlarından ( Tam güvence paketi) ilk 1 yıl içerisinde herhangi birinden sadece 1 kez faydalanılabilir.

Ücret iadesi gereken durumlarda, işlemler kanunen 30 gün içerisinde tamamlanmış olacaktır.

Bir ürüne ait seri numarası, birden fazla başvuru için kullanılamaz.

Mega güvence paketini aktive eden herkes belirtilen tüm şartları kabul etmiş sayılır.

Mega güvence paketi devredilemez, satılamaz, üçüncü kişilere kullandırılamaz, sadece güvence paketini satın almış müşteri tarafından kullanılabilir.



Hizmet Detayları

Kaza Sonucu Hasar Koruması

Kaza sonucu hasar koruması, bu hüküm ve koşullarda listelenen istisnalar dışında, ürünün çalışması üzerinde olumsuz etkisi olan ve beklenmedik bir dış etkenden kaynaklanan her türlü bozulma veya hasarı kapsar.

Kaza sonucu hasar oluşması durumunda, lütfen talebin kapsamını sınırlamak ve ürünü korumak için derhal gerekli tüm önlemleri alın ve herhangi bir onarım yapmayın.

Lütfen kazadan sonraki 72 saat içinde 0212 340 61 61 numaralı çağrı merkezimizi arayarak öncelikle kayıt oluşturun.

Aşağıda belirtilen belgeler ile birlikte ürününüzün merkez servisimize ulaştırılması konusunda çağrı merkezimiz tarafından gerekli bilgilendirme yapılacaktır.

  • Ürünün model numarasını, seri numarasını ve satın alınma tarihini gösteren satın alma faturasının aslı veya fotokopisi.
  • Ürüne ilişkin referans bilgilerinin (ürün adı, model numarası ve seri numarası) ve irtibat bilgilerinizin yanı sıra olayın gerçekleştiği tarihi, saati ve koşulları tam olarak belirten tasdikli bir bildiri.

Bildirim sizin tarafınızdan yapılmalıdır ve istenen bilgileri içermeyen talepler reddedilebilir.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş onarım talebi gerekçesinin değerlendirilmesi için gerekli gördüğü destekleyici belgeleri talep etme hakkını saklı tutar.

Çalınmaya Karşı Koruma

Çalınmaya Karşı Koruma, bu hüküm ve koşullarda listelenen istisnalar dışında, belgelenmiş haneye tecavüz durumlarını veya açık şiddet göstergelerini taşıyan tüm hırsızlık olaylarını kapsar.

Ürünün çalınması durumunda, 48 saat içinde ilgili emniyet yetkililerine şikâyet dilekçesi vermeniz gerekir. Bu şikayet ihbarı, ürüne ilişkin referans bilgilerinin (seri numarası) yanı sıra ürünün çalındığı koşulları da belirtmelidir. Şikayet ayrıca, ürünün kaybedilmesi durumunu bir "çalınma" vakası olarak nitelendirmelidir.

Lütfen kazadan sonraki 72 saat içinde Lütfen kazadan sonraki 72 saat içinde 0212 340 61 61 numaralı çağrı merkezimizi arayarak öncelikle kayıt oluşturun.

Aşağıda belirtilen belgelerin tarafımıza ulaştırılması ile ilgili olarak çağrı merkezimiz tarafından gerekli bilgilendirme yapılacaktır.

  • Ürünün model numarasını, seri numarasını ve satın alınma tarihini gösteren satın alma faturasının aslı veya fotokopisi.
  • Şikayet ihbarının aslı veya fotokopisi.
  • Ürüne ilişkin referans bilgilerinin (ürün adı, model numarası ve seri numarası) ve irtibat bilgilerinizin yanı sıra olayın gerçekleştiği tarihi, saati ve koşulları tam olarak belirten ve Merkez Servisimiz tarafından sağlanan forma uygun olan tasdikli bir bildiri.
  • Haneye tecavüz yoluyla çalınma durumunda, mülke ilişkin güvence şirketine yapılan olay bildirimi ve ürünün çalındığı mülkün onarımı için fatura.
  • Saldırı veya şiddet yoluyla çalınma durumunda, tıbbi rapor veya şahit ifadesi.

Bildirim sizin tarafınızdan yapılmalıdır ve istenen bilgileri içermeyen talepler reddedilebilir.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, talebin geçerliliğinin değerlendirilmesi için gerekli gördüğü destekleyici belgeleri talep etme hakkını saklı tutar



Müşteri Sorumlulukları

Lütfen bir garanti talebiyle bağlantılı olarak ürününüzü yetkili servis sağlayıcınıza teslim etmeden önce ürününüzdeki tüm verilerin eksiksiz olarak yedeklenmiş olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi ve bilgilerinizi ürününüzden kaldırın. TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş'nin bu konuda ayrıca bir kontrol sorumluluğu söz konusu değildir.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir programın veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden sorumlu değildir.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş kar kayıplarından veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.



Parça ve Malzemeler

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm ürünlerin veya onların parçalarını (piller hariç), garanti uzatım hizmeti süresi boyunca ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçaları onaracak veya değiştirecektir.

Bu servis kapsamında onarılan veya değiştirilen herhangi bir ürün veya parça, ürün veya parça için geçerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya 1 yıl süresince garanti kapsamında olacaktır. Garanti kapsamında değiştirilen tüm ürün ve parçalar TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş 'nin mülkiyetine geçer.



Servis Sınırlamaları

Bu hizmet paketi, yalnızca parçaları ve işçiliği kapsar ve herhangi bir dış neden, kaza sonucu hasar, yanlış kullanım, taşınma, aşınma, yıpranma, virüsler, ürünün markası dışındaki parça veya yazılımların kullanımı, yapılan değişiklik ve uyarlamalar, hatalı kurulumlar, yanlış bakım uygulamaları, yazılım düzeltmeleri veya ihmalden kaynaklanan arıza veya kusurlar için geçerli değildir.

Ürünün standart garanti kapsamı dışında kalan durumlarda, müşteri onayı ile gerçekleştirilecek olan parça değişim, bakım, temizlik, veri yedekleme gibi işlemlere ilişkin parça ve hizmet bedelleri Garanti uzatım paket ücretine dâhil değildir.

Bu hizmet paketi hiçbir yazılım için geçerli değildir. Ürünün bu servis kapsamında olmayan nedenden ötürü onarılması gerekirse TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş; parçaları, işçiliği ve masrafları size fatura etme hakkını saklı tutar.

Ürünün ya da parçadaki arızanın, TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş veya yetkili servis sağlayıcısı dışında başka bir yerde yapılan servis, bakım ya da onarımdan kaynaklanması veya ürün ya da parçanın etiketlerinin/seri numaralarının değiştirilmiş ya da okunamaz hale getirilmiş olması durumunda bu hizmet paketi ve standart garanti geçerli olmaz.

Aksesuarlar bu hizmet kapsamında değildir. Herhangi bir arıza durumunda lütfen ürününüzün yerel satıcısı ile temas kurun.

Kaza Sonucu Hasar Koruması Aşağıdakileri Kapsamaz:
  • Kasten hasar verme veya yetkisiz onarım gibi, ürünün beklenmedik biçimde kaza sonucu hasar görmesi tanımına karşılık gelmeyen tüm olaylar.
  • Aileniz veya çalışanlarınızın yanı sıra, size ait veya sizin sorumluluğunuz dahilindeki kasti hatalar.
  • Yangın durumu haricinde, hasar gören ürününüzü sağlayamadığınız hasarlar.
  • Haneye tecavüz ve şiddet içermeyen çalma veya çalma teşebbüsü sonucunda oluşan hasarlar.
  • Açık ihmaliniz veya uygunsuz kullanımınız sonucu oluşan hasarlar
  • Ürünün size teslimatından önce veya teslimatı sırasında oluşan hasarlar, kusurlardan ve kötü işçilikten kaynaklanan hasarlar.
  • Ürünün bakımı, incelenmesi, değiştirilmesi, iyileştirilmesi veya geliştirilmesi için harcamalar.
  • Ürünün kullanımından kaynaklanan eskime ve aşınma veya kalıcı etkiler; tıkanma, oksitlenme, aşınma veya pasla kaplanma.
  • Besleyici piller, anten, besleyici kablolar veya cihazlar arasındaki bağlantı kablolarıyla ve daha genel olarak ürünün açılmasını gerektirmeyen herhangi bir aksesuarla veya değiştirilebilir öğeyle sınırlı hasarlar.
  • Sizin tarafınızdan yapılan teknik değişiklikler ve onarımlar.
  • Ürünün kurulumu veya montajı sırasında veya montaj bir onarım kuruluşuna verildiğinde oluşan hasarlar.
  • Ürünün kullanım belgeleri ve talimatlarının takip edilmemesi veya uygulanmaması.
  • Sonuç olarak meydana gelse de gelmese de, üründe oluşan işletim kayıpları veya fiziksel olmayan tüm hasarlar.
  • Depremler, tsunamiler, yanardağ patlamaları, seller ve nehirler dahil su kütlelerinin taşması.
  • İç savaş, dış savaş, doğrudan veya dolaylı patlama etkilerinden kaynaklanan hasarlar, atom çekirdekleri veya radyoaktivite dönüşümlerinden ısı veya ışımaların serbest kalması ve parçacıkların yapay olarak hızlandırılmasından kaynaklanan radyasyon etkileri.
  • Hükümete veya bir kamu yetkilisine ait düzenleme yoluyla ele geçirme, el koyma, kamulaştırma, ambargo, haciz veya yıkım sonucunda oluşan hasarlar.
  • Ürünün taşınma sırasında uygun biçimde paketlenmemesinden kaynaklanan hasarlar.
  • Güvence kapsamı dışındaki hasarlar.
Çalınmaya Karşı Koruması Aşağıdakileri Kapsamaz:
  • Açıklanamayan kayıplar, eksik parçalar veya yok olmalar.
  • Motorlu taşıtlarda gerçekleştirilen çalınma olayları.
  • Cihazların araç içinde bırakılması sonucu oluşabilecek tüm hırsızlıklar teminat dışıdır.
  • Üçüncü taraflar haricindeki bir kişi veya ürünün çalındığı mülkün korunması ve izlenmesinden sorumlu kişi tarafından gerçekleştirilen çalma veya çalmaya teşebbüs durumu.
  • Çizikler, döküntüler, lekeler veya aşınmalar ve daha genel olarak, ürünün çalışmasını etkilemeyen harici parçalarda oluşan hasarlar.
  • Açık alanda, denizyolu veya karayolu taşımacılığında el çantasında taşınmayan ve sizin veya sorumlu bulunan başka bir kişinin doğrudan ve yakın gözetimi altında bulunmayan ürünler.