Daha Fazlasını İste.

Garanti Uzatım Paketi

Her zaman daha fazlasını isteyenler için özel olarak geliştirilen Joye E8 Garanti Uzatım Hizmeti, 2 yıllık standart garanti süresinde ücretsiz olarak sunulan tüm hizmetlerden +1 yıl süreyle ücretsiz olarak faydalanmanızı sağlayarak standart garanti sürenizi 3 yıla uzatır. Kolaylıkla aktive edeceğiniz bu hizmetimiz ile vazgeçmek istemeyeceğiniz Joye E8 akıllı telefonunuzdan keyif almaya yıllarca devam edebilirsiniz.

Servis Açıklaması

Bu garanti uzatma seçeneği, standart garantinize ek + 1 yıl süre ile TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş güvencesi ile garanti kapsamında hizmet görmenizi sağlar.

Bu hizmet ürünün garanti süresince, ürün garantisi kapsamında olan ve ücretsiz olarak faydalanabildiğiniz tüm teknik servis hizmetlerinden, mevcut garanti sürenize ek olarak garanti süre bitim tarihini takip eden 1 yıllık süre zarfında hizmet görmenizi sağlamaktadır.



Kayıt ve Servis Etkinleştirme

Satın aldığınız hizmet paketini etkinleştirebilmek için:

  • www.joye.com.tr web sitesinde bulunan "Njoye" menüsüne daha önce kayıt olduğunuz kullanıcı adı ve şifreniz ile yada yeni kullanıcı oluşturarak girin.
  • Njoye menüsünde ürünlerim ekranına girerek sahip olduğunuz Joye E8 ürününe ait seri numarasını kaydedin.
  • Hizmetlerim göreceğiniz GUP hizmet paketini "aktive et" seçeneğine tıklayın.

Seri numarasını kayıt etmiş olduğunuz Joye E8 ürününüzün mevcut garanti süresi 1 yıl süreyle uzatılmış olacaktır.



Servis Alma

Servis talepleriniz için www.joye.com.tr web sitesinde Njoye menüsünden faydalanabilirsiniz. Oluşturulan servis kaydınız doğrultusunda cihazınız adresinizden anlaşmalı kargo şirketimizce aldırılacaktır.

Dilerseniz 0212 340 61 61 numaralı çağrı merkezimizden hafta içi 08:30- 18:00 saatleri arasında hizmet alabilir ya da yetkili servis sağlayıcılarımıza başvurabilirsiniz.

Çağrı merkezi temsilcilerimize sorunu veya gereken yedek parçaları en etkili şekilde belirlemelerine yardımcı olmak için, lütfen karşılaştığınız tüm arızaları eksiksiz olarak açıklamaya hazır olun.

Arama yaparken lütfen ürününüzün altında bulunan seri numarasını sağlamaya hazır olun.

Çağrı merkezimizde yetkili kişilerin belirttiği ürün ile ilgili tüm öğelerin Merkez Servise gönderilmesi gerekir. Çağrı merkezi temsilcilerimize ürünün teslim alınması için talepte bulunabilir ya da kendiniz merkez servisimize veya yetkili servislerimize ürünü teslim edebilirsiniz. Ürün onarıldıktan sonra iadesi kargo firması tarafından yapılabilir ya da ürünü teslim ettiğiniz servisten bizzat kendiniz teslim alabilirsiniz.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş merkez servisi ve yetkili servis sağlayıcıları, herhangi bir servis talebini kabul etmeden önce modeli ve seri numarasını belirten bir satın alma belgesi (örn. yetkili satıcıdan alınan ödenmiş ve tarihli fatura) isteme hakkını saklı tutar.



Kapsam ve Koşullar

Bu hizmet, yalnızca Escort Joye E8 i ile birlikte satın alınması durumunda geçerli olacaktır.

Standart garanti hüküm ve koşullarının yanı sıra bu hükümler ve koşullar da geçerlidir ve herhangi bir çatışma durumunda geçerli olacaktır.

Birden fazla ürününüzün bulunması durumunda, birden fazla hizmet paketi satın almış ve her ürün için aktivasyon işlemini gerçekleştirmiş olmanız gerekmektedir.

Bu hizmet yalnızca Türkiye'den satın alınan ürünler için kullanılabilir. Bu hizmet yasal haklarınızı etkilememektedir.



Müşteri Sorumlulukları

Lütfen bir garanti talebiyle bağlantılı olarak ürününüzü yetkili servis sağlayıcınıza teslim etmeden önce ürününüzdeki tüm verilerin eksiksiz olarak yedeklenmiş olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi ve bilgilerinizi ürününüzden kaldırın. TNB bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş'nin bu konuda ayrıca bir kontrol sorumluluğu söz konusu değildir.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir programın veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden sorumlu değildir.

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş kar kayıplarından veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.



Parça ve Malzemeler

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm ürünlerin veya onların parçalarını (piller hariç), garanti uzatım hizmeti süresi boyunca ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçaları onaracak veya değiştirecektir.

Bu servis kapsamında onarılan veya değiştirilen herhangi bir ürün veya parça, ürün veya parça için geçerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya 1 yıl süresince garanti kapsamında olacaktır. Garanti kapsamında değiştirilen tüm ürün ve parçalar TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş 'nin mülkiyetine geçer.



Servis Sınırlamaları

Bu hizmet paketi, yalnızca parçaları ve işçiliği kapsar ve herhangi bir dış neden, kaza sonucu hasar, yanlış kullanım, taşınma, aşınma, yıpranma, virüsler, ürünün markası dışındaki parça veya yazılımların kullanımı, yapılan değişiklik ve uyarlamalar, hatalı kurulumlar, yanlış bakım uygulamaları, yazılım düzeltmeleri veya ihmalden kaynaklanan arıza veya kusurlar için geçerli değildir.

Ürünün standart garanti kapsamı dışında kalan durumlarda, müşteri onayı ile gerçekleştirilecek olan parça değişim, bakım, temizlik, veri yedekleme gibi işlemlere ilişkin parça ve hizmet bedelleri Garanti uzatım paket ücretine dâhil değildir.

Bu hizmet paketi hiçbir yazılım için geçerli değildir. Ürünün bu servis kapsamında olmayan nedenden ötürü onarılması gerekirse TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş; parçaları, işçiliği ve masrafları size fatura etme hakkını saklı tutar.

Ürünün ya da parçadaki arızanın, TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş veya Yetkili Servis Sağlayıcısı dışında başka bir yerde yapılan servis, bakım ya da onarımdan kaynaklanması veya ürün ya da parçanın etiketlerinin/seri numaralarının değiştirilmiş ya da okunamaz hale getirilmiş olması durumunda bu hizmet paketi ve standart garanti geçerli olmaz.

Aksesuarlar bu hizmet kapsamında değildir. Herhangi bir arıza durumunda lütfen ürününüzün yerel satıcısı ile temas kurun.